Веб-квест про кровообіг

Веб-квест  “Система кровообігу. Будова і робота серця." 8-9 класи

                    Доброго дня, дорогі друзі!
 Рада вітати вас у нашому веб-квесті, присвяченому удосконаленню знань про будову кровоносної системи людини   
                    «Система кровообігу. Будова і робота серця"
          Те, що ми знаємо - обмежене.
                                                                      Те, чого ми не знаємо - нескінченне.
                                                                                                                П. Лаплас
Вступ . Завдання
         Для виконання веб-квесту Вам необхідно детально проаналізувати інформацію про  будову кровоносної системи, різних судин та серця людини, встановити взаємозв’язок між  будовою та виконуваними функціями різних складових частин системи та розкрити її значення для функціонування нашого організму.

         Проблема. У сучасних  умовах людина  все глибше проникає не лише у космічні простори та глибини океанів, але й досліджує власний організм. З якою метою? Знаючи досконало будову та процеси життєдіяльності, можна запобігти розвитку різноманітних захворювань, попередити їх або ж успішно лікувати. Українці найчастіше помирають через хвороби серцево-судинної системи. Чому? Що ми повинні знати про ці хвороби і робити, щоб прожити довге і успішне життя?
         Завдяки чому серце людини може без зупинки (!) працювати  все життя?
          Як працює серце? Які функції воно виконує? Чому рухається кров?
          У якому напрямку вона рухається? Які зміни відбуваються з кровью?
          Які кровоносні судини є у нашому організмі?
          На ці та інші питання ви отримаєте відповіді в процесі веб-квесту.   Ми сподієвамось що Вам буде цікаво, а інформація з якою ви будете працювати буде для Вас корисною.

         Процес.
         1. Учні  обєднуються  у  групи.
2. Кожна група буде мати  ролі:
- аналітик;
- кардіолог;
- науковець;
- енциклопедист;
         - анатом.
3. Учні вивчають інформацію із списків джерел відповідно до своєї ролі.
4. Після обговорення інформації учні складають звіт відповідно до ролі.
Для предсталення результатів ви можете використовувати:
         мультимедійні презентації;
 схеми, таблиці;   ілюстрації; тексти;
         повідомлення;
фрагменти відеороликів;
 веб-сторінки.

         Етапи роботи.
         1.   Оберіть роль, яку будете виконувати у групі.
         2. Знайдіть в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі дослідження та згідно обраної ролі.
         3. Визначте головне по кожному напрямку.
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження  
             (презентація, відеоролик, фотозвіт, повідомлення, реферат та ін. )
         5.  Підготуйтесь до захисту Вашого проекту. 

         Енциклопедисти.  Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
         історію відкриття  кровоносних судин: артерій, вен, капілярів; малого та великого кіл кровообігу;
         внесок  видатних учених (Гіппократа, Аристотеля, Галена, Андреа Цезальпіні, Мігеля Сервета, Вільяма Гарвея, Марчела Мальпігі) у дослідження кровообігу та ролі серця у кровообігу;

         Результати представляють у вигляді презентації, повідомлення, таблиць тощо.
         Рекомендовані джерела  та  Інтернет-сервіси

         Науковці    Вивчають :
         особливості будови серця людини у порівнянні з будовою серця інших хребетних тварин (риб, амфібій, рептилій, птахів, ссавців);
         склад, будову та функції  серця;
         будову та функції артерій, вен, капілярів;
         характеризують властивості серцевого мяза;
         встановлюють взаємозв’язок між  будовою та виконуваними функціями різних складових  кровоносної системи.

         Результати представляють у вигляді презентацій, малюнків, таблиць, відеофрагментів тощо.
         Рекомендовані джерела  та  Інтернет-сервіси
         Анатоми   вивчають :
         особливості будови малого та великого кіл кровообігу в організмі людини;
         Розкривають їх значення для забезпечення життєдіяльності  всіх клітин;
         встановлюють взаємозв’язок між  малим та великим колами кровообігу.
          
         Результати представляють у вигляді презентацій, малюнків, таблиць, відеофрагментів тощо.
         Рекомендовані джерела  та  Інтернет-сервіси

         Аналітики  аналізують:
         значення отриманих знань про серцево-судинну систему людини для попередження захворювань серця та судин;
         характеризують основні симптоми серцево-судинних захворювань (інфаркту, інсульту, ішемічної хвороби серця, аритмії, гіпертонічної хвороби, атеросклерозу тощо);
         дають рекомендації по зміцненню здоровя.

         Результати представляють  у вигляді рефератів, повідомлень, презентацій.
         Рекомендовані джерела  та  Інтернет-сервіси

         Кардіологи   вивчають
         фази серцевого циклу (систола,діастола),
          регуляцію роботи   серця (нервова, гуморальна, автоматія),
          причини порушення  роботи серця та судинної системи.

         Результати представляють у вигляді презентацій, малюнків, таблиць, відеофрагментів тощо.
         Рекомендовані джерела  та  Інтернет-сервіси


         Бажаю успіхів  у дослідженні!

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Навчальний проект №3 9 клас