Тестування з теми Біорізноманіття 11 клас біологія

Тема. Біорізноманіття     1 варіант
Тестові завдання з однією правильною відповіддю    (по 0,5 бала)
1.  Ці форми життя не мають клітинної організації, є білком і здатні викликати інфекційні захворювання людини та тварин.       
                         А віруси,          Б віроїди,          В віріони,          Г пріони.
2.  Укажіть захворювання людини, яке спричиняють віруси.
                       А губчаста енцефалопатія,   Б ендемічний зобВ туберкульозГ поліомієліт.
3.  Укажіть прокаріотичний організм.
                      А інфузорія-туфелька;   Б хламідомонадаВ ціанобактерія;   Г амеба протей.
4.  Укажіть гетеротрофний організм, який пересувається за допомогою війок:
        А                                       Б                                     В                                  Г
                                         
5.   Автотрофні організми, у клітинах яких відбувається фотосинтез, – це:
     А залізобактерії;   Б бактерії бродіння;    В пурпурові бактерії;    Г нітрифікувальні бактерії.
6. Можливим способом попередження пріонного захворювання може бути:
          А профілактичне щеплення;     Б використання антибіотиків;   В введення лікувальної   
          сироватки;                                   Г не вживання в їжу зараженого м’яса.
ІІ. Завдання на встановлення відповідності (1 бал за правильне зіставлення)
7. Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками.
А Справжні мохи
1 молодило, гнет
Б Папороті
2 зозулин льон, печіночник
В Хвойні
3 сосна, ялина
Г Квіткові
4 мак, роромашка

5 щитник, орляк
8. Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представниками.
А Кишковопорожнинні
1  пявка, медуза
Б Плоскі черви
2 Аскарида, гострики
В Круглі черви
3 раки, краби
Г Членистоногі
4 ціп’яки, сисуни

5 актинії, корали
9. Під час лабораторної роботи учні та учениці спостерігали за рухом хламідомонади в напрямку до джерела світла. Така поведінка є виявом:
А рефлексу;    Б інстинкту;   В позитивного таксису;   Г негативного таксису.(0,5 бала)
                                 ІІІ. Тестові завдання з коротким описом (1,5 бала)
10. Укажіть правильні твердження щодо зображеного організму.
До складу клітинної стінки входить
За способом
живлення є

В екосистемах належить до
функціональної групи
1 муреїн
1 фототрофом

1 продуцентів
2 целюлоза

2 хемотрофом
2 консументів
3 крохмаль

3 міксотрофом

3 редуцентів

ІV. 11. Дайте характеристику біорізноманіттю рослин. Чим рослини відрізняються від інших організмів?Яке значення мають рослини для всього живого?  (3 бала)

 12. Як ви вважаєте, чому комах існує понад 1 млн. видів?   (2 бала)




                                                   Тема. Біорізноманіття     2 варіант
І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді (по 0,5 бала)
1.                  За допомогою легенів дихають:
            А кашалоти ;             Б метелики;            В ракоподібні;           Г евглена.
2.  За допомогою  спор розмножується:
           А сосна;     Б політрих;        В ехінацея;               Г морошка.
3. Що представляє генетичний матеріал вірусу тютюнової мозаїки?
    А одноланцюгова РНК;    Б дволанцюгова РНКВ одноланцюгова ДНК; Г дволанцюгова ДНК
4. Укажіть захворювання людини, яке спричиняють  бактерії:
              А туберкульоз;  Б  дальтонізм;      В грип;      Г діабет.
5. Який тип живлення у ціанобактерій?
       А фототрофний;     Б хемотрофний;     В фотогетеротрофний;  Г хемогетеротрофний.
6. Учень та учениця обговорювали значення прокаріотів у житті людини. Учень висловив думку, що поміж прокаріотів багато хвороботворних. Учениця зауважила, що вчені навчилися використовувати бактерії для отримання антибіотиків, гормонів, ферментів. Хто має рацію?
     А лише учень;      Б лише учениця;       В обоє мають рацію;     Г обоє помиляються.
7. Проаналізуйте твердження щодо вірусів.  Чи є поміж них правильні?
І. Плазматична мембрана вірусів складається з ліпідів та білків.
ІІ. Існують віруси, у яких носієм спадкової інформації є молекула РНК.
     А правильне лише І;   Б правильне лише ІІ;   В обидва правильні;   Г немає правильних.

ІІ. Завдання на встановлення відповідності (1 бал за правильне зіставлення)
8. Установіть відповідність між групою вищих рослин і представниками.
А Справжні мохи
1 молодильники, баранець
Б Папороті
2 сфагнум, політрих
В Хвойні
3 тис, туя, кипарис
Г Квіткові
4 магнолія, робінія

5 щитник, орляк

9. Установіть відповідність між групою справжніх тварин і представниками.
А Кишковопорожнинні
1 Ворона, метелик
Б Плоскі черви
2 Аскариди, гострики
В Круглі черви
3 Дафнії, комарі
Г Членистоногі
4 Планарії, сисуни

5 Актинії, гідри

ІІІ. Завдання з вибором правильної комбінації відповідей (1,5 бали за правильну комбінацію)
10. Укажіть назви таксонів, що характеризують систематичне положення зображеної
тварини.
А Вид        
Б Клас
 В Тип
1 равлик виноградний

1 Двостулкові
1 Членистоногі
2 слизун чорний

2 Черепашкові
2 Хордові
3 планарія молочна

3 Черевоногі

3 Молюски
4 беззубка річкова

4 Головоногі

4 Слизовики

ІV. 11. Дайте характеристику біорізноманіттю тварин. Чим тварини відрізняються від інших організмів? Яке значення мають тварини для всього живого?  (3 бала)

 12. Як ви вважаєте, чому найбільше квіткових рослин існує на нашій планеті?   (2 бала)




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Навчальний проект №3 9 клас