Приклади використання методики веб-квесту

Приклади використання методики веб-квесту на уроці
                               хімії 8 клас з теми «Кристалічні гратки»

Доброго дня, дорогі друзі!
 Рада вітати вас у нашому веб-квесті, присвяченому удосконаленню знань про будову речовин, види хімічних зв'язків на тему: “Кристалічні гратки”
ž  Вступ. Завдання
Для виконання веб-квесту Вам необхідно детально проаналізувати інформацію про  будову неорганічних речовин, особливості різних видів хімічних звязків , типів кристалічних ґраток, встановити  залежність властивостей речовин від їх  будови; сформувати вміння визначати тип кристалічних ґраток і прогнозувати властивості речовин з різним типом кристалічних ґраток; показати залежність фізичних властивостей речовин від природи їхньої кристалічної будови.

ž    Проблема. У наш час людська  цивілізація розвивається стрімкими темпами. Щоденно людині потрібні одяг, житло, будівлі,  нові досконаліші знаряддя праці,  сучасні швидкісні машини, апарати, побутові прилади,  транспорт та зв’язок тощо. Все це неможливе без створення  нових  речовин та матеріалів, що мають специфічні  властивості,  високу  міцність, стійкість   проти корозії і здатні надійно працювати в умовах радіоації та різкої  зміни температур.  Але щоб створювати  щось нове, потрібно знати  будову відомих  природних  речовин,  зрозуміти  залежність  властивостей речовин  від  їхньої  будови.
ž  Чому речовини перебувають у різних агрегатних станах?
ž  Чому одні речовини електропровідні, а інші - діелектрики?
ž  Чому лід тане при 0 °С, а щоб  розплавити залізо його нагрівають до 1534 °С?
 На ці та інші питання ви отримаєте відповіді в процесі веб-квесту.  
Сподієваюсь, що Вам буде цікаво, а інформація з якою ви будете працювати буде для Вас корисною.
ž     Етапи роботи.
ž     1.   Оберіть роль, яку будете виконувати у групі.
ž     2. Знайдіть в мережі Інтернет і систематизуйте інформацію по  темі дослідження та згідно обраної ролі.
ž     3. Визначте головне по кожному напрямку.
4. Продумайте та оберіть форму представлення свого дослідження  
ž         (презентація, відеоролик, фотозвіт, повідомлення, реферат та ін. )
ž     5.  Підготуйтесь до захисту Вашого проекту. 

ž     Группа 1. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž     Що таке кристалічна гратка?
ž     Які є види кристалічних ґраток?
ž     Які види хімічних зв'язків мають речовини?
ž     Приводять приклади речовин з різними кристалічними гратками.

Ø  Результати представляють у вигляді презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси

ž  Группа 2. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž  У яких речовин є атомні кристалічні гратки?
ž  Які властивості характерні для таких речовин?
ž  Де використовують речовини з атомними кристалічними гратками?

ž  Результати представляють у вигляді
Ø  презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси
ž  http://rozrobki.at.ua/load/khimija/kristalichni_ratki_atomni_molekuljarni_ta_jonni_kristali_zalezhnist_fizichnikh_vlastivostej_rechovin_vid_tipiv_kristalichnikh_ratok/40-1-0-3957#

ž  Група 3. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž  У яких речовин є молекулярні кристалічні гратки?
ž  Які властивості характерні для таких речовин?
ž  Де використовують речовини з молекулярними кристалічними гратками?

ž  Результати представляють у вигляді
Ø  презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси
ž  http://rozrobki.at.ua/load/khimija/kristalichni_ratki_atomni_molekuljarni_ta_jonni_kristali_zalezhnist_fizichnikh_vlastivostej_rechovin_vid_tipiv_kristalichnikh_ratok/40-1-0-3957#

ž  Група 4. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž  У яких речовин є йонні кристалічні гратки?
ž  Які властивості характерні для таких речовин?
ž  Де використовують речовини з йонними кристалічними гратками?

ž  Результати представляють у вигляді
Ø  презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси
ž  http://subject.com.ua/lesson/chemistry/8klas/61.html

ž  Група 5. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž  У яких речовин є металічні кристалічні гратки?
ž  Які властивості характерні для таких речовин?
ž  Де використовують речовини з металічними кристалічними гратками?

ž  Результати представляють у вигляді
Ø  презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси

ž  Група 6. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž  Чи взаємоповязані будова і властивості речовин?
ž  Чи можна передбачити властивості речовини, якщо знаєш тип кристалічних ґраток та види хімічних зв'язків у ній?
ž  Чи можна визначити тип кристалічної гратки, якщо знаєш властивості речовини?

ž  Результати представляють у вигляді
Ø  презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси

ž  Група 7. Вивчають теоретичні аспекти проблеми:
ž  Чи існують речовини аморфної будови?
ž  Приведіть приклади таких речовин.
ž  Які властивості характерні для таких речовин?
ž  Де використовують речовини  аморфної будови?

ž  Результати представляють у вигляді
Ø  презентації, повідомлення, таблиць тощо.
ž  Рекомендовані  джерела  та  Інтернет-сервіси

ž  Висновки. У кристалічних  речовинах  атоми, молекули, йони розміщуються у певному порядку, утворюючи кристалічні ґратки.
ž  Розрізняють атомні, молекулярні, йонні та металічні кристалічні ґратки.
Між будовою речовини, яка визначається видом хімічного  зв'язку і типом кристалічних ґраток, та її властивостями  існує певна  залежність:

ž  чим міцніший хімічний зв'язок, що утримує частинки у вузлах кристалічних ґраток, тим міцніші кристали, тим  твердіша  речовина, тим  вищі її температури  плавлення  і кипіння.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Навчальний проект №3 9 клас